Dagens gång/Baka är mitt liv!

Dagen börja med att jag städade för en gångs skull:) skönt som fan men har massa kläder som måste in i skåpen men det ska jag göra i morgon^^
Sen så vid 14 så började man jobba det var riktigt skönt faktist, träffa lite folk i stället för att bara sitta inne och häcka så jävla trist!
När jag kom hem så ja gjorde jag inte så mycket bara vila och gjorde lite ris så jag kunde äta mat...äta bör man annars dör man!
Och sen började jag göra ett pajskal som slutade med att jag gjorde hela pajen även fast jag skulle gjort den i morgon:P men skitsamma den är nog lika god i morgon oxå:D
Vart mango på ena sidan sen jordgubb på andra:D Det var riktigt gott tillsammans:D Vad kul det är att baka! Åh det är mitt liv alltså!image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0