Helg, städa och diska! Nej usch LAT!

Helgen är snart slut^^ Igår var jag med Linnea ett tag, vi gick på stan och kolla lite sen gick vi och handla, sen hamna vi hemma hos mig och då åt vi vindruvor sen kolla vi lite på datorn sen baka jag muffins^^ Döskallemuffins, de fick Linnea med sig hem:D Undra om hon bjöd Crille lr om hon åt alla själv:P HAHA
Och sen vart det grillning med Karin och Lars det var gott:D sen gick vi till hotellet det var kul:D Min tremänning bjöd mig på cider och så spela Fired Up de va riktigt bra, Pär Hjulström är så jävla bra på trummor:D

Ja nu är det söndag usch jag borde städa och diska men jag orkar inte! Har fan ren disk som jag inte ens orkar ta in, jag är LAT! Någon som vill hjälpa mig?!


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Här har vi diskmaskin ;)

2008-04-27 @ 14:23:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sandra

Jaha okej, men det är ju alltid kul att shoppa ;)

2008-04-27 @ 18:02:14
URL: http://karvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0