Kattvakt & OKQ8

Ja nu va det slut med att vara kattvakt för denna helg^^ Men han är så söt förutom när han väcker en halv 5 på morgonen!! Igår sprang han runt som en tok när jag la mig i sängen, hade lilla pinnen med fjädrar på så han kunde få busa av sig, herreguuu! Han sprang upp och ner hela tiden, helt tokig va han:D Men han är så söt ju värsta gulle plutten.
Nu när jag lämna han i morse så skrek han i köksfönstret och ville inte att jag skulle åka, de kan ge en skuldkänslor:(
Nu står jag på jobbet usch säger jag bara jobbigt blev trött men det är bara för jag har ätit mat:P Chille åkte och köpte kebabtallrik till mig det var snällt och gott men äckligt mätt man blir alltså! Nu vill jag sova middag men det blir lite svårt måste ta hand om kunderna^^
Sälja så mycket som möjligt idag:P Va duktig i morse när jag kom fixa tidningarna direkt och fyllde på i kylen med dricka så det skulle vara fullt^^ men nu har ju kunde varit och köpt så nu börjar de bli lite tomt:P
 Nej nu ska jag sätta på mig disken ett tag och smälta maten lite till^^ Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

katter kan vara så otroligt knasiga men ändp jättesöta . Lycka till med jobbet :)

2008-04-13 @ 13:08:29
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: sandra

Själv har jag en svart bondkatt med knallgula ögon, så fin så. Han kostade endast en 50 kr tror jag det var. Men sen är det nog beroende på ras hur mycket det kostar.
ah jo, det kan vara tufft att jobba, själv sitter man i mjukisar och ska snart påbörja en supergo pizza :)

2008-04-13 @ 13:57:43
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: sandra

ajdå, inte kul när något sådant händer, den katt vi har nu hade en bror men han blev påkörd. Vi bor precis utanför en väg, fast än så länge har denna katt klarar sig i hela sex år så det är bra :)
Är der så mycket kunder att du inte äns kan gå på toa ? haha, vad jobbar du med ?

2008-04-13 @ 14:39:33
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: sandra

Jahaja, du jobbar på OKQ8, då förstår jag att det är mycket kunder, har du jobbat där länge ?

2008-04-13 @ 15:02:49
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: Anonym

okok, ett år är ju ändå jävlit länge :P
är det bra att jobba där då ? tror du att det skulle vara ett bra sommarjobb, jag söker efter sommarjobb på alla ställen :P

2008-04-13 @ 19:32:45
Postat av: Anonym

haha okej, jag har aldrig hört talas om en OKQ8 utan korv! :O
;P

2008-04-14 @ 18:28:37
Postat av: sandra

okok, det låter jättemys. Det finns inget bättre än att vara ute och bara gå och prata :) Själv kom jag nyss hem från en kompis, vi satt på hennes balkong med en kopp kaffe i solen och pratade, oh jag älskar det :) haha

2008-04-15 @ 17:26:43
URL: http://karvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0