Nattlig promenad & Kyrkogård

Igår fick jag för mig att ut och gå det var precis det jag gjorde oxå, gick och mötte min kusin på vägen vi gick i mörkret och prata det var skönt. Vi hamna där jag och mamma och syrran bodde förut på soltunet, ganska fint där...
Vi gick runt i staden, fototgrafera vattentornet, det är så fint att se på de på natten när den blir upplyst, sen så lös månen bredvid.
Vi gick vidare till kyrkan och tog lite kort, kyrkan är oxå fin på natten^^ Sen gick vi vidare hemåt till mig men innan de hamna vi på kyrkogården bredvid min lägenhet^^ vart ett par fina bilder där med. Fast det roligaste var väl att jag gick runt och va mordgalen och spela PSYCHO!!!
Sen gick vi hemåt till mig, lämna av mig sen gick han hem till sig, han missa precis bussen det va det värsta:P

Va iaf mysigt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0