Nytt bankkort & Mormor^^

Idag klirra det till i brevinkastet!:D Jag fick mitt nya bankkort..det är med ett eget motiv.

♥Jag och mormor blev det♥

Mormor vart jätte glad när hon fick se det idag, tog mig en sväng dit upp på cykel. Och hur bra är det när man är sjuk som fan! Jävla skit förkylning! 
Kusin kom dit sen mormors vän Rune. Vi åt chokladkakan som jag gjorde igår:D Den vart lyckad men mäktig^^
Kusin följde med mig hem oxå fast först köpa vi hårfärg till han, så nu är han svarthårig mycket bättre än innan han va randig i hela håret!
Ja nu har han åkt hem och nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra, men blir nog att lägga sig i sängen och se på någe skit som är på tv:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0