Pärla & Kärlek

Sitter och pärlar men det börjar bli trist, känns som fantasin börja tyna bort, kollar i min lilla bok men känns inte som att de finns någe där. Vad ska jag göra detta är svårt och vad ska jag göra med allt jag har? Någon som vill köpa det av mig? Finns ju faktist ganska fina saker och ja jag är inte dyr alls.

Jag har inte gått ut på hela dagen känns inte som jag vill det heller, kanske gå till jobbet och ta en film så jag har någe roligt att kolla på. Svampbob börjar bli trist nu på tv.n...
Ont i bena har jag hela jag har ont kropp och själ, mitt hjärta. Hmm jag ska sluta tänka på han nu men det är så jävla svårt om jag hade valt rätt från början hade jag inte mått så här men det kan man ju aldrig veta. Men jag saknar han så mycket han är inte långt borta men han försvinner mer och mer från mitt hjärta vill ej det men han har gjort så att det blir så:(
Kärlek vad är det egentligen? Just nu är jag bara tom har inge hopp eller så. Hopplösa Erika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0