Roxett Balader, flashbacks, framtiden...

Jag måste säga att jag tycker de är helt underbara, jag tänker tillbaka när jag var liten och lyssna på dem hade min alldeles egna LP-skiva med dem...
Sitter och lyssnar på dem och ylar....ja Gessle kan inte sjunga men Marie Fredriksson helt underbar:D
Önskar ibland att man kunde gå tillbaka i den tiden när man var liten och man inte behövde tänkte på så mycket^^ Nu måste man planera så mycket inför jobb och resor, ja livet om man ska skaffa sig en pojkvän sedan ja skaffa barn, gifta sig? Hur ska man hinna med allt? Ska man göra som Kat Von D och knippsa sig när man är 25? Hmm jag vet inget men jag har inte fyllt 21 än men iaf...


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Ha en bra kväll (:

2008-04-15 @ 22:33:24
URL: http://rosemarious.blogg.se
Postat av: Jenny

Håller med om låtarna. "Shine a light" är fantastiskt.

2008-04-15 @ 22:35:08
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0