Skada!

Ja idag på jobbet så skulle jag ta fram en rulle snus, ja då hände det något illa...jag skar mig på en metallkant i kylskåpet:(  jag såg på mitt finger och därifrån rann det blod och det var massor!...jag tog papper och drog i hop det lite snabbt  så jag kunde ta hand om kunden...fick ta några kunder tills göran kom...tog bort pappret haha det bara rann blod...efter ett tag så fick jag gå hem och tejpa det för vi hade inget på jobbet....och hur illa är det egentligen!? På en arbetsplats,  på en mack borde man ha en förbandslåda! Mekanikern kan ju göra illa sig som fan...men då har vi bara lite fjuttiga plåster att använda! Inte ens de hade hjälpt mitt finger!
Bytte plåster och tjep när jag kom hem, skulle nog ha låtit det vara för det rann som bara den!:( Inte kul alls och det gör ju så ont:( Fingrarna är så sköra:( Snart ska jag försöka lägga mig och de om jag kan sova när det dunkar som bara den i fingret...natti natti


Kommentarer
Postat av: sandra

ajaja det där ser inte alls bra ut, hoppas det är bättre imorgon och hoppas att du kan sova

2008-05-01 @ 22:23:58
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: sandra

usch det låter inte kul. Jo jag hade det bra på valborg, var här hemma med några och myste framför en bra film och popcorn. Hur hade du det själv ?

2008-05-03 @ 13:20:17
URL: http://karvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0