Våfflor, film & Ozzy

Ja dag har snart gått iaf för mig:P ska snart titta på filn här hemma hos pappa med katten Ozzy han är så himla fin, men ja han är ju en Birma:D örtagårdens lilla bamse som han heter:P Fast Ozzy är bättre tycker jag och pappa håller nog med^^
Ozzy är lite speciell han går runt och skriker hela tiden och vill ha uppmärksamhet han gillar inte att vara själv men som tur är så är jag här och tar tand om han. Jag tror att han blir riktigt glad när jag kommer hit, tror han känner av mig från när jag bodde här och ja när jag kommer och hälsar på, jag är så snäll mot han^^
Tog med mig lite underkläder hit så jag kunde tvätta dem^^ det var typ det enda som var skitigt orkar inte ta någon tvätt tid till veckan. Ja just det ska ju till mina syskon nästa vecka:D ska bli kul och sen få träffa lilla linus saknar den lilla plutten mycket fast ja han fyller ju 3 i år:D

Nej nu ska jag fixa filmen sen se på den och gulla med Ozzy för ja det finns ju ingen annan att gulla med. SNYFT!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ah jo du har nog rätt. Trevlig helg till dig mig! :)

2008-04-11 @ 21:34:40
URL: http://karvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0