Vakna

Vakna för en stund sedan vill inte gå upp. Gick till toan och slängde lite vatten i ansiktet för att vakna.
Fick bara ett sug efter att sätta på datorn, även fast det är jobbigt nu när jag inte har min laptop, hoppas den kommer tillbaka nästa vecka annars gråter jag en skvätt..
Ska sätta på tv.n nu och se på haha nickelodeon det gör jag varje morgon när jag är ledig haha och det värsta är att det är oftast samma avsnitt av allt, jag har sett allt...jag är störd:P

Det känns som jag borde träna mycket nu när jag är ledig men jag har ingen ork! Det är så jävligt att sitta här hemma i min lilla etta, orkar inte ens laga mat till mig själv.
Sen ska man jobba i helgen och det känns helt okej egentligen för då spenderar man 10 timmar på jobbet, man slipper vara själv hemma och bara ligga framför tv.n. Men denna helg ska jag sova hos pappa jobbigt att ta cykeln till jobbet varje morgon och sen hem igen, får bara hoppas att det är bra väder. Men jag får ju sällskap där uppe iaf av min lilla Ozzy önskar att jag hade den katten här hemma, nej vänta min Doris vill jag ha mend et är svårt hon blev påkörd förra sommaren*snyft*

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och se på mina barnprogram^^ Love them:D

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0